Известие

Collapse
No announcement yet.

Автоматична скоростна кутия на 159 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
    А този 1 литър не може ли да се избегне чрез машинно сменяне което изсмуква цялото масло от кутията?
    За смяната му съм взел от това масло,надявам се да е добро Също колегата унди помогна с много ценна информация и съвети около настройката на кутията,за което му благодаря
    [ATTACH=CONFIG]169984[/ATTACH]
    Не става с машина при 2.4....виж назад в темата има писано доста. Затова се процедира с опресняване,начина е описан от колеги подробно,има видеа,съвети и т.н....това масло ще пробвам и аз

    ...черпя инфо от колеги и форуми ,синтезирам и го съхранявам просто и в този ред на мисли аз пък благодаря на друг колега за доста неща,той си знае кой
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Не става с машина при 2.4....виж назад в темата има писано доста. Затова се процедира с опресняване,начина е описан от колеги подробно,има видеа,съвети и т.н....това масло ще пробвам и аз

      ...черпя инфо от колеги и форуми ,синтезирам и го съхранявам просто и в този ред на мисли аз пък благодаря на друг колега за доста неща,той си знае кой
      Видях начина с опресняването,но никъде защо не може с машина,явно чета между редовете....
      AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
      AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
      sigpic

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
        Видях начина с опресняването,но никъде защо не може с машина,явно чета между редовете....
        Не можели да се вържат щуцерите, по спомен, пречел охладителя на кутията.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #94
          От тази кутия не излиза нито един маркуч, по който да тече АТФ.
          Няма физически къде да се свърже тази машина
          И още нещо - не се надявайте да и направите ремонт, сменяйки маслото.
          Никога не се получава.
          Редът е първо ремонт на тялото с клапаните, после ново мясло, и накрая вече имате кутия.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
            Редът е първо ремонт на тялото с клапаните, после ново мясло, и накрая вече имате кутия.
            Обща цена на тоя ремонт приблизително, знаеш ли?
            И как се преценява дали има нужда само от масло или и от ремонт на тялото?
            156 2.0TS

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
              От тази кутия не излиза нито един маркуч, по който да тече АТФ.
              Няма физически къде да се свърже тази машина
              И още нещо - не се надявайте да и направите ремонт, сменяйки маслото.
              Никога не се получава.
              Редът е първо ремонт на тялото с клапаните, после ново мясло, и накрая вече имате кутия.
              А как има колеги който си сменят маслото с машина,дори имам познат който наскоро направи такава процедура?И как да няма тръби като кутията има охладител.... И колега тук не става дума за ремонт,колата както и кутията са на реални км 140к.,няма нужда от смяна на никакви клапани и тела,карана е съвсем малко с грешен вискозитет масло,не е някой милионник на който всичко му е леш и се нуждае от тотален ремонт Говориш ги малко на изуст нещата,нямаш наблюдение върху конкретния случай дори... Се пак благодаря за мнението
              Last edited by PE4E; d.m.y г., 23:10.
              AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
              AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
              sigpic

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                А как има колеги който си сменят маслото с машина,дори имам познат който наскоро направи такава процедура?И как да няма тръби като кутията има охладител.... И колега тук не става дума за ремонт,колата както и кутията са на реални км 140к.,няма нужда от смяна на никакви клапани и тела,карана е съвсем малко с грешен вискозитет масло,не е някой милионник на който всичко му е леш и се нуждае от тотален ремонт Говориш ги малко на изуст нещата,нямаш наблюдение върху конкретния случай дори... Се пак благодаря за мнението
                Много ще се радвам ако проблемът ти се реши само със смяна на масло,щото аз изгода, ако не се реши, нямам.
                Не съм сервиз за автоматици, не ги ремонтирам, нито продавам клапани за Айсин, пари няма как да ти взема.

                Но:
                Ще бъдеш ли откровен после във форума, ако съответното некоректно превключване на кутията не изчезне, след смяна на масло?
                Ще бъдеш ли откровен после във форума, ако се окаже, че няма такъв корифей дето го сменя с машина, обяснение къде се свързва тя, също продължава, да няма?
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                  Много ще се радвам ако проблемът ти се реши само със смяна на масло,щото аз изгода, ако не се реши, нямам.
                  Не съм сервиз за автоматици, не ги ремонтирам, нито продавам клапани за Айсин, пари няма как да ти взема.

                  Но:
                  Ще бъдеш ли откровен после във форума, ако съответното некоректно превключване на кутията не изчезне, след смяна на масло?
                  Ще бъдеш ли откровен после във форума, ако се окаже, че няма такъв корифей дето го сменя с машина, обяснение къде се свързва тя, също продължава, да няма?
                  Този форум нали е за това? Да споделяме.... и да ще напиша какво се случва след като го сменя се пак е важно да се знае нали темата е затова да споделяме мнения и опит
                  AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                  AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    Да споделя и аз , като вече минал по този път ,след като загрее маслото и започваха удари при превключване на предавки , равносметка ново клапаново тяло 1044лв. , смяна 150лв. , масло 4 литра

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от k.andreev Покажи съобщение
                      Да споделя и аз , като вече минал по този път ,след като загрее маслото и започваха удари при превключване на предавки , равносметка ново клапаново тяло 1044лв. , смяна 150лв. , масло 4 литра
                      Мерси за инфото, колега.
                      Направо си е без пари. И имаш нова кутия.
                      На ръчката маховик и съединител струват повече. Да не говорим и ако се наложи рециклиране на м32 кашкавала...
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от k.andreev Покажи съобщение
                        Да споделя и аз , като вече минал по този път ,след като загрее маслото и започваха удари при превключване на предавки , равносметка ново клапаново тяло 1044лв. , смяна 150лв. , масло 4 литра
                        Как се сменя въпросния възел със селеноиди (клапаново тяло)... Сваля ли се кутията, какви са процедурите и т.н...от чисто любопитство, предполагам ще е интересно на много хора. Има разни писаници "сменя се " и толкова, има и някакви видеа, но нищо с подробности и последователност.... Та ако си наясно, ще се радвам да разбера нещо интересно
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • Кутията не се сваля , аз не съм го правил това , намерих двама колеги от ситроен форима които се занимават с това нали и те са със същия автомат е да при нас теснотията е малко по голяма но се справиха за два часа .

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от k.andreev Покажи съобщение
                            Кутията не се сваля , аз не съм го правил това , намерих двама колеги от ситроен форима които се занимават с това нали и те са със същия автомат е да при нас теснотията е малко по голяма но се справиха за два часа .
                            Звучи добре...2,4 или 1.9 ти е мотора?
                            Ресет ,адаптация,обучение или някаква допълнителна настройка прави ли се ?
                            Last edited by undy; d.m.y г., 19:12.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                              Звучи добре...2,4 или 1.9 ти е мотора?
                              Ресет ,адаптация,обучение или някаква допълнителна настройка прави ли се ?
                              Мотора е 2.4 , след смяната направих само адаптация .

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от k.andreev Покажи съобщение
                                Мотора е 2.4 , след смяната направих само адаптация .
                                Ясно, благодаря
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X